logo - skytower logo - skytower logo - skytower
logo - skytower logo - skytower logo - skytower

Regulamin sprzedaży biletów na Taras Widokowy

Regulamin sprzedaży biletów na Taras Widokowy

I Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin (dalej zwany "Regulaminem") stosuje się do wszystkich osób/podmiotów dokonujących zakupu biletów wstępu na taras widokowy zlokalizowany na 49 piętrze wieży obiektu Sky Tower we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 95 ("Taras Widokowy") od Usługodawcy, wskazanego w pkt 1 poniżej. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest w kasie biletowej oraz na stronie internetowej: https://bilety.skytower.pl/

  1. Sprzedawcą biletów wstępu na Taras Widokowy jest Olimp Investment spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chmielnej 73, 00-801 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem: KRS 906424, posiadającą NIP: 7011044921, REGON: 389519982, o kapitale zakładowym w wysokości 103 000,00 zł ("Usługodawca").
  2. Podmiotem, który może dokonać zakupu biletów wstępu na Taras Widokowy, na zasadach określonych w Regulaminie może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność bycia podmiotem praw i obowiązków ("Klient"). Klientem może być w szczególności konsument, co oznacza Klienta, będącego osobą fizyczną dokonującą z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową ("Konsument").
  3. Sprzedaż biletów wstępu na Taras Widokowy odbywa się w kasie biletowej mieszczącej się na terenie obiektu Sky Tower na poziomie +1 lub drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej https://bilety.skytower.pl/ ("Serwis"), który umożliwia zakup biletów z maksymalnie 60-dniowym wyprzedzeniem.
  4. Do korzystania z Serwisu i do świadczenia usług związanych ze sprzedażą biletów na Taras Widokowy za pomocą Serwisu przez Usługodawcę wymagane jest:
    • urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i aktywne połączenie z Internetem;
    • przeglądarka internetowa np. Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji;
    • własne i aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) - w zakresie przesłania elektronicznego biletu drogą mailową.
  5. W ramach korzystania z Serwisu zabronione jest dostarczanie przez Klientów i korzystających z Serwisu treści naruszających prawo lub dobre obyczaje. Klient lub korzystający z Serwisu zobowiązany jest ponadto do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Serwisu lub jego elementy techniczne. Zabronione jest ponadto wykorzystywanie Serwisu do celów sprzecznych z jego przeznaczeniem.
  6. Klient może zawrzeć umowę z Usługodawcą w swoim własnym imieniu. Każdorazowo, kiedy Klient podaje dane osobowe, zobowiązany jest on podać własne dane osobowe.
  7. Treści dostępne w Serwisie, w tym zdjęcia i opisy mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa przysługują Usługodawcy. Zabronione jest ich kopiowanie, rozpowszechnianie oraz wykorzystywanie w jakikolwiek sposób bez wyraźnej zgody Usługodawcy, z wyjątkiem sytuacji, kiedy jest to dozwolone przez przepisy prawa.
  8. Warunkami zakupu biletu wstępu na Taras Widokowy przez Klienta oraz skorzystania następnie z Tarasu Widokowego jest:
    • zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu oraz jego akceptacja;
    • w razie zakupu biletów poprzez Serwis – spełnienie wymogów wskazanych w Regulaminie, zakup odpowiedniego biletu wstępu oraz podanie danych osobowych wymaganych przez Serwis.

II Zakup biletów

  1. Ceny biletów wstępu na Taras Widokowy wskazane są na stronie https://skytower.pl/taras-widokowy/. Ceny wskazane na biletach są kwotami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w złotych polskich.
  2. W systemie sprzedaży on-line można kupić bilety normalne i ulgowe. Klient może zadeklarować bilet bezpłatny dla dziecka do 3-ciego roku życia.
  3. Bilet ulgowy przysługuje osobom do 18 roku życia, jak również osobom niepełnosprawnym. Osoby, które zakupiły bilety ulgowe, zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki.
  4. W przypadku zakupu biletów ulgowych dla osób, które w dniu wejścia na Taras Widokowy nie są uprawnione do takiej ulgi, jak również w przypadku odmowy okazania dokumentu uprawniającego do ulgi, osoby takie nie są uprawnione na podstawie takiego biletu do wstępu na Taras Widokowy oraz nie przysługuje im zwrot środków za zakupione bilety.
  5. Przy kupnie biletów wstępu na Taras Widokowy za pośrednictwem Serwisu każdorazowo obowiązkowo należy podać dane identyfikacyjne Klienta w postaci imienia i nazwiska, a także adres e-mail. Dodatkowo nieobowiązkowo Klient może także podać numer telefonu oraz wybrać język kontaktu.
  6. Klient za pośrednictwem strony internetowej dokonuje zapłaty za zamówione bilety przez Internet korzystając z wybranej formy płatności on-line, w szczególności przelewu elektronicznego za pośrednictwem PayU (operatorem jest spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu. ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495). W takim wypadku przy finalizacji zamówienia, Klient zostanie przekierowany do operatora płatności. Zakup biletów wstępu na Taras Widokowy za pośrednictwem Serwisu wiąże się z obowiązkiem akceptacji regulaminu odpowiedniego operatora płatności, obsługującego płatność. Regulamin płatności PayU znajduje się pod tym linkiem https://www.payu.pl/regulaminy.
  7. Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję - Faktura VAT - oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura VAT zostanie wysłana na wskazany adres poczty elektronicznej.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych podczas zakupu biletów wstępu na Taras Widokowy.

III Bilety wstępu na Taras Widokowy

  1. Bilet wstępu na Taras Widokowy nie może być kopiowany.
  2. Bilet wstępu na Taras Widokowy uprawnia do wejścia na Taras Widokowy w dniu, wskazanym na bilecie.
  3. Zakupiony i opłacony bilet wstępu na Taras Widokowy nie podlega zwrotowi, ani wymianie (z zastrzeżeniem przypadków określonych w Regulaminie).
  4. Przy wstępie zorganizowanej grupy osób poniżej 18 roku życia, liczącej powyżej 30 osób (np. wycieczki szkolne), opiekunom oraz pilotom takiej grupy przysługuje prawo do bezpłatnego wejścia na Taras Widokowy wraz z taką grupą (jeden opiekun/pilot na grupę 30 osób).
  5. Przewodnikom turystycznym przysługuje prawo do bezpłatnego wejścia Taras Widokowy wraz z grupami liczącymi powyżej 30 osób (jeden przewodnik na grupę 30 osób), każdorazowo na podstawie uprzednio wydanej przez Usługodawcę imiennej legitymacji. Tryb wydawania takiej legitymacji jest ustalony odrębnie od Regulaminu.
  6. Bilet wstępu na Taras Widokowy uprawnia do jednorazowego wejścia na Taras Widokowy, w dniu wskazanym na bilecie oraz do przebywania na obszarze Tarasu Widokowego maksymalnie przez okres 45 minut. Po wejściu na obszar Tarasu Widokowego bilet uznany jest za wykorzystany.
  7. Biletu wstępu na Taras Widokowy nie uprawnia w szczególności do otrzymania jakichkolwiek produktów z baru/kawiarni, znajdującej się na obszarze Tarasu Widokowego, prowadzonej przez podmiot odrębny od Usługodawcy.
  8. Bilet wstępu na Taras Widokowy nie uprawnia w szczególności także do organizowania na Tarasie Widokowym wszelkich eventów, szkoleń, warsztatów, działań reklamowych i promocyjnych czy innych wydarzeń o charakterze zarobkowym, zwłaszcza o charakterze promocyjnym, marketingowym itp. Powyższe wymaga indywidualnego i uprzedniego uzgodnienia z Usługodawcą.
  9. Na Tarasie Widokowym może przebywać jednocześnie maksymalnie 250 osób. Jeśli okaże się, że limit ten został osiągnięty, ze względów bezpieczeństwa zostanie czasowo wstrzymane wpuszczanie gości na obszar Tarasu Widokowego.
  10. W przypadku zakupu biletów Klientowi zawierającemu umowę w systemie sprzedaży biletów poprzez Serwis tj. poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

IV Reklamacje

  1. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz sprzedaży biletów za jego pośrednictwem należy składać pocztą elektroniczną na adres: rezerwacje@kasa.skytower.pl lub pisemnie, na adres Usługodawcy wskazany w Regulaminie. Klient może złożyć reklamację, jeżeli usługi świadczone przez Usługodawcę przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez Usługodawcę lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    • oznaczenie składającego reklamację (imię, nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania lub siedzibę oraz adres poczty elektronicznej),
    • przedmiot reklamacji, w tym dane dotyczące danej transakcji zakupu biletów na Taras Widokowy,
    • okoliczności uzasadniające reklamację i jej podstawy,
    • sprecyzowanie żądania.
  3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Usługodawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie i terminie, w formie, w której została zgłoszona reklamacja.
  4. Usługodawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres poczty elektronicznej podanej przez składającego reklamację.
  5. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w ramach unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Usługodawca nie jest zobowiązany jednak do uczestniczenia w takim postępowaniu.

V Korzystanie z Tarasu Widokowego

Zasady korzystania z Tarasu Widokowego określone zostały w odrębnym regulaminie, który jest dostępny na stronie https://bilety.skytower.pl/index/regulamin-korzystania.html.

VI Przetwarzanie danych

  1. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca, tj. Olimp Investment spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chmielnej 73, 00-801 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem: KRS 906424, posiadającą NIP: 7011044921, REGON: 389519982, o kapitale zakładowym w wysokości 103 000,00 zł.
  2. W sprawie ochrony swoich danych osobowych należy skontaktować się z Usługodawcą pod e-mailem: rezerwacje@kasa.skytower.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany w punkcie 1 powyżej.
  3. Podają Państwo swoje dane samodzielnie podczas zakupu biletu poprzez Serwis. Dane przetwarzane w serwisie to imię, nazwisko i adres e-mail, których podanie jest dobrowolne, lecz konieczne do zakupu biletu na Taras Widokowy za pośrednictwem Serwisu. Przy zakupie biletu w kasach podanie danych osobowych nie jest konieczne.
  4. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. w związku z zawarciem i wykonaniem Umowy.
  5. Podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta są prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Usługodawcę (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dodatkowo dane osobowe mogą być przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Usługodawcy, w szczególności wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  6. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Usługodawcę, o których mowa w pkt 4 to ustalenie,
  7. dochodzenie lub obrona przed roszczeniami (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  8. Zgodnie z RODO, osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, do usunięcia, ograniczenia, a także do przenoszenia danych.
  9. W każdej chwili Klientowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach i na podstawach wskazanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać dane osobowe w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do danych Klienta istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec interesów, praw i wolności Klienta lub dane Klienta będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  10. Usługodawca będzie przechowywać dane najdłużej do czasu przedawnienia potencjalnych roszczeń.
  11. Usługodawca może przekazywać dane osobowe podwykonawcom, w związku z realizacją obowiązków wynikających ze świadczenia usług, w tym operatorowi systemu sprzedaży biletów, podmiotom świadczącym usługi IT, a także podmiotom powiązanym z Usługodawcą.
  12. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

VII Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów wstępu na Taras Widokowy. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za indywidualne ustawienia komputerów, czy urządzeń końcowych oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Klienta, a także za usunięcie biletu elektronicznego.
  3. Usługodawca może zmienić Regulamin w następujących przypadkach, to jest w razie:
    • zmiany przepisów prawa, orzeczeń, decyzji;
    • zmiany zasad funkcjonowania Tarasu Widokowego;
    • zmian technicznych związanych z funkcjonalnością Serwisu;
    • zmian związanych z zapewnieniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa;
    • zmian redakcyjnych Regulaminu.
  4. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Usługodawcę, który uwzględnia możliwość zapoznania się ze zmianami.
  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne uniemożliwiające świadczenie usług w ramach Serwisu zaistniałe z powodu zdarzeń niezależnych od Usługodawcy. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerw technicznych w związku z działaniem Serwisu.